Välkommen till Klassen Lasse


Kommentarer
Postat av: Lassie

Tack för det varma välkomnandet. Även om denna bild till en början var ämnad att vara mellan mig och min häst, så har jag full förståelse att ni publicerade detta fotografi. Då mina man-boobs är i perfekta proportioner, och ni kan inte föreställa er hur många feeders det finns som bara drömmer om att få göda mig. Vanligtvis gillar jag inte att skryta, men en mysig hemmakväll med min ex-feeder åt jag 78 cheesburgare på tio minuter.

2009-11-29 @ 22:44:49
Postat av: J

snyygt, ägna dig åt din hästklubb istället för vår blogg då :)

2009-11-29 @ 23:58:59
Postat av: Lassie

Efter att först blivit varmt välkomnad med ett mycket fördelaktigt fotografi, för att senare samma kväll bli ombedd att ägna mig åt annat. Uppviglingen för schizofreni är mer än vad jag kan hantera. Efter detta kommer jag inte ägna min tid åt någonting annat än samtal med psykologer, för att försöka råda bot på de psykiska problem kvällen har åsamkat mig.

2009-11-30 @ 01:13:09
Postat av: Anonym

eller så är det flera som skriver i bloggen så finns även olika åsikter. Skulle inte påstå att det är schizofreni (som i vanliga fall gäller en individ åt gången) Men fint!

2009-11-30 @ 09:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0